    From: "Pit" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW - e-direct już mam !!!
    Date: Thu, 12 Jun 2003 13:00:33 +0200

    > Nieprawda - ja już aktywowałem token - według instrukcji trzeba zadzwonić
    > po sprawie - zrobiłem parę przelewów - miłe zaskoczenia bo te zdefiniowane
    > koncie Plus pojawiły się w e-direkt.

    Ja zadzwoniłem wczoraj, miła pani powiedziała, że aktywuje mi token, po tym
    jak powiedziałem, że dostałem dopiero przesyłkę startową, przełączyła mnie
    do drugiej miłej pani, które mi tokenu jednak nie aktywowała, bo muszę
    czekać na pozostałą część przesyłki, więc coś kręcą lub nie mają nie do
    końca wyszkolonych operatorów...

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl