  • Data: 2008-06-28 20:09:31
    Temat: Re: VISA paywave [Re: Maestro paypass]
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" news:g43o3l$1ub$1@news.wp.pl

    > A moze wez sobie rowniez poprawke na biologie i socjologie

    Mam z nią do czynienia na co dzień... - niestety. Ja rozumiem, że młodość ma
    swoje prawa, bo sam byłem kiedyś młody (mam ponad 25 na karku i czuję się
    już stary he he he he) i lubiłem (nadal lubię, ale z kulturką) dać w
    przysłowiowy palnik, ale chyba są gdzieś jakieś granice. Ciekawi mnie jak ty
    byś reagował gdy by kilka balkonów (w tym twój) w bloku notorycznie, co
    tydzień było zarzygane, bo paru/jeden za przeproszeniem zjeb, który
    przyjechał studiować na uniwerek ekonomiczny nie potrafi dolecieć do kibla
    czy zlewu w kuchni aby zwrócić zawartość swojego żołądka, po mocnym
    przygazowaniu z %? Ciekawi mnie jak byś reagował jak by twoi sąsiedzi na
    piętrze (oczywiście studenci) nie potrafili korzystać ze zsypu, tylko śmieci
    zostawiali obok niego... Czy nie słusznie nazywam dziczą, zjebami i hołotą
    zarazę, która przyjeżdża tutaj na studia? Słusznie! Nie mówię, że wszyscy są
    tacy, ale w tej dużej grupie znaczna część to rasowa hołota, która
    popuszczony z ryja kaganiec przekłada na życie bez granic. Nie mówię tylko
    tego z perspektywy obserwatora rasowego burdelu jaki to bydło robi w mojej
    klatce schodowej (dodam, że nie tylko to mnie wkurza - na szczęście sąsiedzi
    to zgrany komitym i "ścigamy" prowincjonalne pospólstwo), ale także innych
    osób, które miały okazję mieszkać w sąsiedztwie bądź wynajmować mieszkanie
    bandzie debili, którzy przyjechali tutaj na "studia". Sam nie raz i nie dwa
    uczestniczyłem w akcjach przywracania "do pionu" studenciaków, którzy w
    wynajmowanym przez bliskich znajomych, mieszkaniu urządzali rasową demolkę
    ze szkodą dla sąsiadów.

    Sam byłem studentem i wiem jak wygląda to życie. Nie zaprzeczysz jednak, że
    są pewne granice. Można wypić, przycpąć itp. ale wszystko w granicach normy.
    W końcu granicą mojej wolności jest wolność drugiego człowieka. I niech to
    wystarczy jako puenta tego rasowego OT.

    Pozdrawiam gorąco.
    Alex Panx.