  • Data: 2008-07-01 19:04:37
    Temat: Re: Maestro paypass - w Internecie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, mnie tego uczyc nie trzeba :). Szkoda, ze akceptantow nie przeszkolili
    > odpowiednio.

    wystarczy byc lekko namolnym i kazdy akceptant obsluzy taka transakcje
    (jezeli ma taka mozliwosc),
    to samo bylo jak wchodzily karty z chipami...nie wiem/nie umiem/co to za
    karta? etc...

    > Mi to nie przeszkadza :). To ryzyko banku.

    podejrzewam, ze blokada jest tylko zwyczajnie w bankowosci elektronicznej
    jej nie widac

    poza tym samo wydanie karty/udzielenie kredytu to juz dla banku
    ryzyko...pamietaj tez ze kiedys wszystkie transakcje byly offlinowe ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS