  • Data: 2003-02-04 16:47:44
    Temat: Re: VC Multi - autoryzacja
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b1omqr$1mb$1@inews.gazeta.pl...

    > - Rachunek od pol roku
    > - Lokata 3 miesieczna

    Jaki rodzaj rachunku, zeby bank byl zadowolony. Unikonto, ROR?

    > - Po miesiacu od zalozenia lokaty mozna wnioskowaco wydanie KK (Visa,
    AmEx)
    > - limit wynosi 40% kwoty lokaty

    Jaki jest minimalny limit dla (1) zielonej AmEx, (2) Visy Classic, a co za
    tym idzie minimalna lokata ( dobrze mysle)?

    > - po okresie 3 miesiecznym, lokate mozna zlikwidowac
    > - nalezy pamitac aby srednie miesieczne saldo rachunku bylo wieksze od 500
    > PLN, wtedy nie placi sie za prowadzenie rachunku

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Nigdzie nie moge na stonach Millenium znalezc
    takich informacji. Czy sa to wewnetrzne przepisy banku, czy raczej zwyczaj
    ( te konkretne wymogi). Interesuje mnie karta wypukla ( nie musi byc
    kredytowa), ale nie mam stalych dochodow. Ten AmEx wyglada ciekawie, o ile
    to nie jest w kazdym oddziale inaczej.

    A.