  • Data: 2006-09-09 10:03:39
    Temat: Re: Usuwanie paska - Na co chip?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:6974d$4500a103$540ae0de$11902@news.chello.pl...
    > Czy ktos moze wie po co sa chipy na kartach? Odebtalem dzis karte BZ WBK,
    po
    > drodze do domu wstapilem do Carrefoura. Przy kasie wyciagam swoja nowa
    > karte... kasjerka przeciaga przez czytnik kart magnetycznych i prosi o
    > wprowadzenie PINu.

    Chyba nikt nie znalazl uzasadnienia. Ja jednak postanowilem, ze zmusze
    sprzedawcow do uzywania chipa. Jedyna droga wydaje sie byc usuniecie zapisu
    z paska magnetycznego. Poniewaz nie mam specjalistycznego sprzetu, wiec moze
    podsuniecie pomysl jak to zrobic bezpiecznie domowym sposobem?
    Warunki jakie musza byc spelnione:
    1/ nie moze zostac uszkodzony chip, ani zapisane na nim informacje
    2/ nie moze zostac mechanicznie/fizycznie uszkodzona karta.

    MK