eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumencka › Re: Upadlosc konsumencka
  • Data: 2009-01-02 01:03:35
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2 Sty, 01:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Szymon pisze:
    >
    > > Już jest - musisz skończyć aplikację.
    >
    > To oczywiste, nie o tym pisałem.
    >
    > Wyodrębnienie pewnej grupy ludzi, która ma jedynie dla siebie
    > zagwarantowane robienie pewnych NIEZBĘDNYCH dla ogóły rzeczy jest czymś
    > niewłaściwym. Prowadzi to do takich sytuacji jak w przypadku notariatu -
    > za niewielką pracę pobiera się ogromną płacę, ponieważ niektóre
    > czynności muszą być dokonane właśnie przez notariusza. Dodatkowo praca
    > ta nie wymaga ani specjalnych kwalifikacji, ani specjalistycznej wiedzy
    > i oddanie zamkniętej korporacji takich uprawnień to typowy przykład
    > patologicznych rozwiązań.
    >
    > Moim zdaniem większość czynności jakich dokonuje notariusz powinna być
    > prowadzona przez państwowy urząd, a pobierane opłaty powinny być
    > symboliczne lub niewielkie.
    >
    > --
    > Mithos

    To już było. Nazywało się Państwowe Biuro Notarialne. Opłaty były
    kilkukrotnie wyższe relatywnie niż dziś. A na akt czekało się kilka
    miesięcy, a nie miało go praktycznie od ręki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1