  • Data: 2020-01-06 22:47:04
    Temat: Re: Umowa nieważna
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2020 o 13:27, WAM pisze:

    > A dziś doliczają za płatności online: enea, orange, home.pl, kina...
    >

    > WAM

    niestety, w naszym prawie jest bajzel. nie można doliczać. można dawać
    rabat za płacenie gotówką. można pokazywać ceny netto, można pokazywać
    ceny które zawierają rabat. byle by ta informacja była. Tak wiec,
    wychodzi na to samo, ale nazwać to trzeba inaczej. co do gotówki.
    sklepiki, znaczy takie do 100m2 mają dziennie 1 tys obrotu. więc jak raz
    na tydzień własciciel "zaliczy" bankomat - styknie. nawet za bardzo
    liczyć nie musi. Jedyny problem jaki ja widzę, to wydawanie reszty. A
    jakby wszyscy polacy zamiast kart płatniczych używali blika, to za
    zaoszczędzone dla visy i mastercard pieniądze, dobre kilka kilometrów
    autostrady można by wybudować. No ale musisz 6 cyfr wklepać - to za duży
    kłopot dla lemingów

    ToMasz