  • Data: 2021-05-25 15:07:05
    Temat: Re: UWAGA na Lokata Facto
    Od: PP <p...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-24 o 13:28, witrak() pisze:

    > 1. Czy chodzi o sytuację zgłoszenia utraty, czy po prostu upływu terminu ważności?
    > 2. Czy w regulaminie przypadkiem coś o tym nie ma?

    Po prostu po upływie terminu.
    W umowie ani regulaminie nie znalazłem stwierdzenia, ze blokują
    cokolwiek w przypadku utraty ważności.
    Podejrzewam, że podciągnęli to pod mocno ogólne klauzule dot.
    bezpieczeństwa...

    Po kontakcie tel z nimi twierdzą, że system tak ma i przez tel to nic
    nie zrobią. Napisałem dodatkowo wiad. wewnętrzną.