  • Data: 2021-05-25 14:14:56
    Temat: Re: UWAGA na Lokata Facto
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 23 maja 2021 o 23:44:04 UTC+2 PP napisał(a):
    > Dziady blokują możliwość jakiegokolwiek wylania hajsu w przypadku utraty
    > ważności dowodu (bez jakiegokolwiek powiadomienia!)

    Czy to "jakiekolwiek" obejmuje też przelew zwrotny po upływie terminu lokaty
    (pewności nie mam, ale obstawiam, że po zakończeniu lokaty kapitał+odsetki wysyłane
    są automatycznie na rachunek, z którego lokata została "opłacona") - chyba że kasa
    nie wraca z automatu?
    Czy też tylko sytuację wcześniejszego zerwania lokaty?