eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTransfer KK Alior -> MultiRe: Transfer KK Alior -> Multi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Transfer KK Alior -> Multi
    Date: Tue, 25 May 2010 08:19:11 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <htg15v$o0n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@z...googlegroups.com>
    <htfr57$e3i$2@inews.gazeta.pl>
    <9...@y...googlegroups.com>
    <htfset$e3i$3@inews.gazeta.pl>
    <c...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: stallman.rootnode.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1274775551 24599 89.248.165.10 (25 May 2010 08:19:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 May 2010 08:19:11 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:528255
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 25 May 2010 00:05:45 -0700, MK napisał(a):

    > On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@h...net> wrote:
    >>
    >> Nie, no ja tego nie kwestionuje i w pełni rozumie Twoją decyzję. Tylko
    >> ostatnie posty w temacie Multi-reklamację wyglądają mniej więcej tak,
    >> że po 30 dniach dostajesz maila, że przedłużamy termin rozpatrzenia
    >> reklamacji - czyli na jedno* mniej więcej wychodzi ;)
    >>
    >> * Multi ma niewątpliwie tę zaletę, że informuje
    >>
    >>
    > No to skoro o reklamacjach. Alior i ToyotaBank nie informuja nawet, a
    > Citi rozpatruje w ciagu 3 dni. Zaczalbym korzystac z Citi gdyby byl
    > jeszcze jakis cashback, a tak to tylko przelewy i pralnia gdzie znizka
    > przy platnosci karta Citi wieksza niz dla stalego klienta :).
    >
    > MK

    Tutaj masz ostatni popis Multi odnośnie korekty przelewu (Message-ID:
    4bf2b62d$0$17101$6...@n...neostrada.pl):

    ==============================
    Szanowny Panie,
    w związku z reklamacją uprzejmie informujemy, że w dniu 7 maja 2010 roku
    Bank PKO BP S.A zrealizował dwukrotnie dyspozycję pojedynczego przelewu
    na Pana rachunek firmowy w MultiBanku. Z uwagi na zaistniałą sytuację
    Bank PKO BP S.A zwrócił się do MultiBanku z prośbą o zwrot błędnie
    przekazanej kwoty. W związku z powyższym, na podstawie paragrafu 155
    Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w MultiBanku,
    założona została blokada na kwotę 50,00 PLN a następnie dokonano korekty
    księgowania i zwrotu środków do Banku PKO BP S.A.

    Przepraszamy za niedogodności.


    §155. W przypadku dokonania nieprawidłowego zapisu ksiegowego na
    Rachunku, MultiBank dokonuje korekty tego zapisu oraz niezwłocznie
    powiadamia Posiadacza Rachunku o dokonanej korekcie i podaje jej
    przyczyny.


    Bank powołuje się na punkt z którego się nie wywiązał.
    Nikt mnie nie powiadomił o błędzie,korekcie Musiałem sam interweniować i
    do dnia dzisiejszego nadal nie wiem którego przelewu to dotyczy.
    ==============================

    To ja już bym chyba wolał czekać na odpowiedź w nieskończoność ;)

    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1