    From: "marek" <h...@h...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Trafił mi się debet
    Date: Tue, 21 May 2002 19:35:30 +0200

    > mija trzeci miesiąc posiadania konta. Czy taki krótkotrwały i chwilowy
    > debet będzie stanowił dla banku przeszkodę?

    kiedys stojac w kolejce obserowwalem procedure przyznawania kredytu. okazalo
    sie, ze nie wazne jest jak wielki masz debet, lecz jak szybko go splacisz.
    lepiej miec 1000zl przez dzien niz 2zl przez miesiac. przynajmniej taki byl
    wynik obserwacji (czlowiek mial 20zl prawie caly miesiac i nie dali mu
    kredytu)
    marek