  • Data: 2007-11-20 20:03:32
    Temat: Re: [Toyota] WTF
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:
    > Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    > czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    > elementu. owocnego korzystania"

    Dostałeś w końcu tą wysyłke? Bo ja miałem identycznego sms-a i dostałem
    pakiet śmiesznych zniżek do sklepów w których nigdy w życiu nie
    kupowałem i pewnie nie będe... wszystko wylądowało w segregatorze
    okrągłym, byłem rozczarowany. Nie spodziewałem się wiele, ale chociaż
    jakaś zabawka, nie wiem - breloczek czy cokolwiek, a tu jakieś
    badziewiarskie zniżki 5% w sklepie Zenek i Sp.

    P.