  • Data: 2007-11-27 18:29:13
    Temat: Re: [Toyota] WTF
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Nov 2007 20:38:52 +0100, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Dziś dostałem PIN do karty, kurier ma do mnie przyjechać w piątek.

    W piątek był kurier i przywiózł ze sobą komplet dokumentów (umowa x 2,
    wnioski x 1) oraz kartę i trochę "literatury". To co miało wrócić do banku
    podpisałem i oddałem kurierowi, następnie zgodnie z otrzymaną instrukcją
    zadzwoniłem do banku w celu aktywacji karty. Okazało się, że muszę poczekać
    dwa dni robocze aż dokumenty wrócą do Toyoty, a poza tym kartę mogę
    aktywować przez internet. Dziś zalogowałem się do systemu, przeprowadziłem
    aktywację karty, ale mimo zakończenia procesu komunikatem o aktywacji karty
    przy próbie wyświetlenia kart dostałem informację o braku aktywnych kart.
    Doszedłem do wniosku, że pewnie jeszcze nie zarejestrowali dokumentów, więc
    spróbuję jutro.

    Ze 2-3 godziny później na komórkę dzwoni do mnie jakaś pani z Toyota Bank i
    informuje, że niestety moja karta nie da się aktywować dopóki nie doślę im
    zaświadczenia o zarobkach. Na moje stwierdzenie, że miało być bez
    zaświadczeń odpowiedziała, że jednak tak się nie da. Rozmowę zakończyłem
    mówiąc, że w takim razie wyślę im pocztą nie zaświadczenie, ale
    wypowiedzenie umowy karty.

    Uważam, że bank zachował się niepoważnie:
    - w piątek kurier przywiózł mi do podpisania już gotowe dokumenty
    wypełnione przez bank podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej - bank
    żądając dziś zaświadczenia wie o mnie tyle samo co jakieś półtora tygodnia
    temu gdy zaproponował mi kartę. Od tamtego czasu nie dostał ode mnie żadnej
    nowej informacji, zatem nie rozumiem dlaczego zmieniły się warunki,
    - pomimo zawarcia umowy (oba egzeplarze - mój i bankowy - są podpisane
    przez obie strony) bank odmawia aktywacji karty dyktując nowe warunki.

    To chyba na tyle, jeśli chodzi o moją przygodę z kartą kredytową Toyoty -
    ciągu dalszego nie przewiduję (poza zapowiedzianym wypowiedzeniem umowy).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki