  • Data: 2004-05-26 08:42:46
    Temat: Re: Token precz?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs wrote:

    > Oj, chyba mówimy o różnych tokenach. W moim nie ma nic, co by
    > przypominało jakiś fotodetektor. 11 przycisków, ekranik, obudowa
    > (mniej więcej kształtu tarczy szkolnej), 4 wkręty i nalepka z
    > numerkiem i kodem paskowym - więcej nic. Żadnej szparki, dziurki ani
    > okienka.

    moze faktycznie teraz BGZ dawal jakies nowe tokeny
    - ja mialem token VASCO DigiPass 300
    taki jak opisany na http://www.ebanki.pl/technika/uwierz_bankowi.html
    Teraz używam takiego w Nordea Banku - tylko w BGZ wpisywalo sie
    wyswietlana liczbe a z tokena dostawalo odpowiedz, natomiast Nordea
    podaje liczbe od razy po odblokowaniu tokena haslem
    A z wyglady oba takie same - jak ten na zdjeciu nr 1 na stronie ebanki
    *** blad ***