eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
  • Data: 2020-09-18 11:29:20
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-15, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Konkretnie poproszę, co owi eksperci wiedzą konkretnego o mnie jako
    > obywatelu,

    Pewnie coś wiedzą, a o konkrety to pytaj instytucję która wytworzyła
    dyrektywę. Ewentualnie swoich posłów.

    > tj. jakie zabezpieczenia stosuję by uznać, że to co oni
    > proponują będzie jednak lepsze dla mnie?

    Wiesz, że argumentujesz podobnie jak antyszczepionkowcy?
    Oni też wiedzą lepiej. W sumie badania pokazują, że niemal każdy
    kto łyknie trochę wiedzy myśli że wie lepiej od innych).
    Jak odróżnisz tych co wiedzą lepiej od tych co im się wydaje
    że wiedzą lepiej?

    > Bo jak na razie stwierdzam, że to co zaproponowali jest w mojej
    > (końcowej) ocenie _gorsze_ bo efekcie utrudnia mi życie.

    Zasadniczo każde rozwiązanie security trochę utrudnia życie.

    > Nie dość, że zamiast mi zrobić dobrze, zrobili źle to jeszcze mam
    > głośno mówić, że mi dobrze? No bezczelność.

    Myślę że wystarczy akceptacja stanu prawnego.
    Cieszyć się nie musisz, głośno wyrażać aprobaty też nie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com