eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO
    twoich pieniędzy
    Date: Fri, 4 Sep 2020 14:23:19 +0200

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >https://www.dobreprogramy.pl/Rolnikowi-nagle-przest
    al-dzialac-telefon.-Stracil-prawie-400-tysiecy-zloty
    ch,News,110922.html

    >Wystarczy zdobyć duplikat karty sim.

    >Nie wiem jak dziś ale wiele razy brałem taki duplikat bo nowy telefon
    >miał slot nanosrano...
    >Nie przypominam sobie weryfikacji że ja to ja. Wszak z automatu stara
    >karta jest blokowana. Operator zadbał o bezpieczeństwo ;-)

    Tylko ze te apki to sa z reguly przypisane do telefonu, tzn do
    urzadzenia.
    Zdobycie karty sim to za malo.

    Tzn jak po staremu autoryzuje sie SMS, to juz wystarczy, ale przeciez
    banku mu proponowal nową, lepszą autoryzacje przez apke.

    Jaki jest problem autoryzować apke na innym telefonie? Chyba niewielki

    J.