  • Data: 2005-02-03 17:32:31
    Temat: Re: Sygma Bank w Polsce
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ferdzi"
    > Właścicielem Sygma Bank Polska jest francuska grupa LaSer.

    > Francuzi są drugim bankiem, który po wejściu Polski do Unii
    > Europejskiej zdecydował się otworzyć oddział.

    albo powstała spólka Sygma Bank Polska albo Sygma ma w Polsce Oddzial
    Teraz banki nie musza wystepowac do NBP po licencje na prowadzenie
    dzialalnosci bankowi i troche to dziwne - wg mnie to wygląda na społkę
    a nie na oddział

    parę miesięcy temy czytałem w computerworl artykuł o tym jak polskie
    odpowiedniki banków zachodnich będą się asymilowały z "oryginałem" -
    wyszło na to że najprościej będzie jak banki zachodnie wykupią spólkę
    polską.
    pożyjemy, zobaczymy
    *** blad ***