  • Data: 2002-03-07 20:25:49
    Temat: Re: Student - gdzie oszczedzac?
    Od: "RRybak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak, pierwsza karta jest za darmo.. a przelewy chyba zawsze
    kosztuja.. (?)
    Problem w tym, ze nie jestem w stanie zalozyc innego konta, bo wszedzie
    wymagaja minimalnego dochodu, co sie wiaze z zatrudnieniem,
    ktorego ja, jako porzadny student w tym kraju zwyczajnie nie posiadam.. :P
    Tak wiec nie same wplaty sa tu przeszkoda...

    Gornik, masz jakies inne plany na oku? Ja totalnie nie wiem gdzie sie
    zaczepic,
    a potrzebuje czegos lepszego niz ksiazeczka oszczednosciowa
    - czy superkonto student nie jest takim rozwiazaniem? Inne banki? Inne
    oferty?

    Pozdrawiam
    RRybak