  • Data: 2021-09-13 08:14:45
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Sep 2021 10:59:19 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > A kto powiedział, że te obligi mają chronić prze inflacją?
    > Teraz nic nie chroni - a jeszcze 2 lata temu chroniła lokata, a oblig to był zysk
    bez ryzyka.

    > Spójrz na to może tak - czy pinokio dałby radę sprzedać obligi z % wg stóp?
    > A nawet 4-letnie na 1,5%?

    ale jakos bedzie musial sprzedac.

    Chyba, ze sie dogada z Glapinskim, i/lub paroma spolkami skarbu
    panstwa. Orle, pko, pekao, k

    A z drugiej strony - jak nie obligacje, to w co zainwestowac?
    nieruchomosci?

    A inflacja ... chyba sie rzadowi podoba.

    Kupic dom na kredyt ?

    J.