    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Software'owy dostęp do e-konta
    Date: Tue, 20 May 2003 15:55:10 +0200

    Witam

    Użytkownik "Mik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:badb8u$2ku4$1@foka1.acn.pl...

    > Sam sobie odpowiem, że takie coś na pewno jest technicznie możliwe,
    > pytanie tylko czy gra jest warta świeczki.

    Zalezy ile jestes w stanie zaplacic za taka opcje
    w programie (jezeli pisany na zamowienie)...
    Inny problem to aktualizacja oprogramowania gdy zmieni
    sie 'strona' banku. Chcociaz w mBanku nie zauwazylem by sie
    cos znacznie zmienilo.
    No i nastepny problem to 'bledy'. Takie programy najczesciej
    korzystaja z kontrolki Internet Explorera (zakladam, ze program
    pod MS Windows), wiec na samym wstepie program ma wszystkie
    slabe punkty Explorera (glownie chodzi mi o bezpieczenstwo). Do
    tego dochodza ewentualne bledy w programie...
    Chociaz sama idea programu jest banalna. Zaladowac strone banku do bufora
    i znalezc w niej odpowiednie ciagi tekstowe.

    Program w jakis sposob zwiazany z Twoim pytaniem
    jest reklamowany od czasu do czasu na grupie. W archiwum
    powinno byc. Sam z niego nie korzystam, bo na razie nie mam
    potrzeby:)

    Pozdrawiam

    Marcin