    From: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Software'owy dostęp do e-konta
    Date: Tue, 20 May 2003 13:50:59 +0000 (UTC)

    "Mik" <m...@p...onet.pl> wrote in news:badb8u$2ku4$1@foka1.acn.pl:

    > Pytanie do ludzi z IT: Czy jest możliwy dostęp do konta
    > (najprościej - odczyt salda, ew. historii) poprzez własne
    > oprogramowanie?

    to chyba rozwiazanie podobne do zapisywania pinu na karcie. wygodnie,
    ale, cholera, troche strach :)

    sam sie kiedys nad tym zastanawialem, bo w sumie skoro i tak przegladarka
    jest w stanie skeszowac haslo (netscape moje tak robi, chociaz go w sumie
    nie prosilem), ewentualnie dany trojan umie takie haslo przechwycic, to
    stworzenie programu do obslugi interfejsow www bankow niewiele zmienia. (?)

    mi sie marzy bezposredni dostep do konta, ie. jak przychodzi przelew to ja
    otrzymuje informacje o tym na ekranie. logowanie sie co pol godziny w
    sytuacji gdy sie czeka na przelew jest, ze tak powiem, SREDNIO wygodne.

    wracajac do Twojego pytania to najlatwiej by bylo cos takiego zrobic z
    inteligo, jest usluga sms wysylajaca potwierdzenie kazdego ruchu na koncie
    OD RAZU (nie tak jak citi np. wysylajacy podsumowanie nastepnego dnia,
    żadna łaska) no ale to jest mozliwe tylko w tym banku.

    --
    M.