  • Data: 2021-03-01 16:25:41
    Temat: Re: Sanitarny wprowadzil oplaty za przelew??
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21 lutego 2021 o 01:22, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Na razie chcę wstawić na zewnątrz spłuczki (ale nadal pod ścienne kafelki)
    > stalowy (nie gumowy w oplocie, ale stalowy) wężyk zewnętrzny... Wężyk mam

    Podłączyłem a na AliExpress chcę kupić żabkę za ~8 pln przydatną
    przy podłączaniu... [wiem, że należałoby kupić żabkę przed montażem
    wężyka, ale żal mi było gada trzymać daleko od wody podczas tego
    czekania na płaza...]

    > [nie wiem, czy birmański, czy ciemnoskóry, ale ważne, że nie jest siatkowy,
    > lecz stalowy]

    [można ciemnoskórego albinosa]

    Wywaliłem (włożony przeze mnie) obciążnik dzwonka, bo i bez niego nie
    jest źle -- spłuczka nie leje wody, gdy nie jest proszona o lanie...

    Wewnętrzny wężyk ma nakrętki 3/8 cala -- chyba wymienię, gdy kupię...

    [słyszałem ostatnio wiele o sanitarnym -- ponoć teraz ociera się
    o bajtla... każdemu po ~2 latka, by każde z nich miało lepszą
    emeryturę?... inwestycja w dzieci powiodła się tak sobie -- powstał
    demograficzny deficyt ~120 kludzi w ubr... w br. ma być rozbudowana
    bazy śmierci z jednoczesną redukcją bazy baby... bez szczepień
    zwielokrotni się umieralność a bez uczepień zmaleje obciążenie,
    do którego czepienia nie są konieczne, choć są praktykowane...]

    --
    Ene