  • Data: 2002-01-23 21:05:56
    Temat: Re: Sanchez Profile...
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > www.sanchez.com i wejdź w menu "Profile for Windows" :), zresztą jak
    > już napisano wersja PfW jest używana nawet w polskich bankach: w PBK
    > i KredynBanku.

    Chodziło mi o wersję standalone a nie o windzianego klienta do
    systemu chodzącego na czymś większym.

    > To się robi przed wdrożeniem, w trakcie jest za późno...

    Dobra, dobra, zależy jak zdefiniujemy słowo wdrożenie. Bank X
    ogłasza, że będzie wdrażał Profile, następnie programiści tłuką,
    następnie to instalują i puszczają w ruch. Formalnie słowo wdrożenie
    obejmuje te ostatnie operacje ale... ważne jest że 'tłuczenie' odbywa
    się w konkretnym banku na jego potrzeby.

    > Zwykłemu użytkownikowi nie jest to do niczego potrzebne, właściwie
    > tylko programistom w Centrali banku, czy zespole "ddevelopmentu", o
    > ile bank customizuje system "własnymi siłami", lub programistom w
    > firmach, które współpracują z Sanchezem przy wdrożeniach Profile'a.

    Orginalny pytający nie powiedział, po co mu to Profile potrzebne -
    czy chce się uczyć by zostać zaawansowanym clerkiem, czy też może
    właśnie programistą. Jakby chciał zostać programistą, znajomość
    MUMPSa nie zaszkodzi.