  • Data: 2003-12-06 21:09:43
    Temat: Re: SORBNET w serwisie internetowy Integrum
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WIT <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał(a):

    > O ile mnie pamiec nie myli to Sorbnet idzie przez NBP....
    > Raczej watpie, zeby bylo szybciej niz Elixirem...

    Rozliczenie faktycznie dokonywane jest przez NBP, tylko w dni robocze NBPu.
    a) rozrachunek następuje w czasie rzeczywistym, tzn. jest dokonywany w sposób
    ciągły (transakcja za transakcją) w ciągu całego dnia przetwarzania, a nie
    tylko w jednym lub kilku momentach w danym dniu (więc żadne sesje). Zatem
    rachunek zleceniodawcy jest obciążany równocześnie z uznaniem rachunku odbiorcy
    b) zlecenia mogą być wysyłane tylko do banków uczestniczących w rozliczeniach
    SORBNET - teraz 71 banków? A które nie uczestniczą?
    c) zlecenia muszą być wyższe, niż określone minimum; jesli tym minimum nie
    jest 1 mln (bo tylko powyżej tych kwot banki są _zobowiązane_ wypuszczać
    SORBNET), to jakie jest minimum?