eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRyanair › Re: Ryanair
  • Data: 2008-06-24 05:41:11
    Temat: Re: Ryanair
    Od: "Paweł Staśkiewicz" <p...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Czy miał może ktoś z grupowiczów taki przypadek, że dokonał płatności w
    > Ryanair kartą i skutek był taki, że płatnośc ta figuruje jako
    > "oczekująca"?
    > Rezerwacja się powiodła w tym sensie, że został przydzielony numer
    > rezerwacji. Natomiast nie przyszedł na maila "plan podróży", rezerwacja
    > zatem cały czas ma status "niepotwierdzona".
    >
    > Płaciłem 20 czerwca kartą hiszpańską przez internet, Ryanair nie dokonał
    >
    > chyba w ogóle blokady (nie ma śladu po tej transakcji w historii karty)
    > oraz
    > nie próbuje się ze mną skontaktować mailowo ani telefonicznie. W sumie
    > nie
    > jest dla mnie problemem zaryzykować i zdziwić się na lotnisku,
    > ewentualnie
    > zrobić tam chryję. Sytuacja jednak wydaje mi się dziwna. Bilet na trasę
    > Dublin-Oslo. Wylot w najbliższy piątek. Bilet naturalnie podrożał już w
    > międzyczasie do prawie 200 euro, a kupowalem za niecałe 150 i
    > niespecjalnie
    > mi się usmiecha coś dopłacać, prędzej polecę inną linią.
    >
    > Zastanawiam się co robić w tej sytuacji.
    >
    > marekz


    Jesli nie ma sladu tranzakcji na koncie, tzn. ze tranzakcja nie zostala
    dokonana tj. bilet nie zostal zakupiony. Jesli kupowales 20 czerwca to z
    regoly pieniadze z konta beda pobrane kilka dni pozniej. Zeby jednak nie
    miec zadnych watpliwosci wystarczy skontaktowac sie z biurem obslugi
    klienta ryanair i problem bedzie rozmwiazany a wszelkie wątpliwości
    rozwiane.

    pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1