  • Data: 2008-06-24 09:11:00
    Temat: Re: Ryanair
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Czy miał może ktoś z grupowiczów taki przypadek, że dokonał płatności w
    > Ryanair kartą i skutek był taki, że płatnośc ta figuruje jako "oczekująca"?

    Miałem tak kilka razy. Rezerwacja jest "niepotwierdzona - oczekująca" kiedy
    jest jakiś problem z autoryzacją karty. Zawsze sprawdzałem czy jest blokada na
    karcie po takiej transakcji, nigdy nie było więc rezerwowałem od nowa i z
    reguły już poszło bez problemu.

    Przypuszczam że jest taki status jeśli system rozliczający Ryanaira zbyt długo
    czeka na odpowiedź banku, np. połączył się ale do iluś tam sekund bank nie
    autoryzował transakcji.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus