eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozwiazanie Kindlowej zagadki › Re: Rozwiazanie Kindlowej zagadki
  • Data: 2012-06-13 18:08:53
    Temat: Re: Rozwiazanie Kindlowej zagadki
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 13.06.2012 17:18, witek pisze:
    >> Tak, ale skoro on zalozyl konto wczesniej i numer przypisal wczesniej,
    >> to czemu pozwolili mi przypisac ten sam numer pozniej?
    >
    > bo numery zmienaja wlasciciela lub wlasiciciel ma wiecej niz jedno konto
    > i zalozenie, ze nie mozna przypisac tego samego numeru do wiecej niz
    > jednego konta nalezy sobie w d.. wsadzic.

    Moze i numery zmieniaja wlasciciela, ale...
    Jesli wlasciciel ma wiecej niz jedno konto, to wszystkie dane beda
    zgodne (chociazby imie i nazwisko), lacznie z numerem telefonu. A jak
    nagle zupelnie inna osoba podaje ten numer telefonu to powinna byc jakas
    reakcja, nie? To nie numer stacjonarny, ze kilka osob go uzywa (watpie
    zeby ktos podawal numer sluzbowy, ktorego uzywa kilka osob).
    A jakbys ty sie pomylil i twoje hasla SMS przychodzilyby do innej osoby?
    Nie mowie, ze przypisywanie wielu numerow telefonu do wielu kont jest
    zle, ale jak sie taka sytuacja zdarza, to powinna byc jakas dodatkowa
    weryfikacja - przynajmniej porownanie danych i ewentualne sprawdzenie
    czy rzeczywiscie dana osoba taki numer telefonu posiada.
    Powinna byc takze jakas procedura zeby usunac z czyjegos konta
    nieaktualny numer, albo chociaz go o tym powiadomic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1