  • Data: 2012-06-14 08:59:45
    Temat: Re: Rozwiazanie Kindlowej zagadki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Jun 2012 16:27:38 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >W kazdym razie czytnik mam dostac do 8 dni od dzis. I zostalem z wielkim
    >niepokojem, bo jaki to musi byc gigantyczny zbieg okolicznosci, ze
    >akurat ktos w tym samym banku ma podany moj numer (ktorego uzywal jakies
    >10 lat temu) i nie zmienil go do tej pory.
    Ja mialem taka sytuacje. Obecnego numeru uzywam wlasnie okolo 6 lat a
    w mbanku mialem caly czas stary nr podany (moze wlasnie ten Twoj? ;)
    ). Nawet nie mialem swiadomosci ze mam podany stary nr bo nigdzie w
    systemie transakcyjnym nie ma informacji o tym. Dopiero jak skonczylem
    wlasnie przedostatnia liste hasel jednorazowych to przeszedlem na
    hasla sms - i przy tej okazji dowiedzialem sie ze nie podalem im
    aktualnego numeru.

    WAM