  • Data: 2021-09-10 20:29:24
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 września 2021 o 19:46:12 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > Ale co tam może się zepsuć? Nawet plastik mi za darmo wymienili.

    Oj, jakue cuda ludzie kiedyś opisywali.
    Ale może przez 10 lat naprawili.

    > Ale gwoli sprawiedliwości dodam, że kiedyś odmówili mi autoryzacji na stacji,
    > bo system wykrył że nie powinno mnie tam być :)

    Przeteleportowałeś się i musiałeś zatankować tachiony? ;>

    > Eee?

    Obecna "patriotyczna" władzuchna szczerze LCz za aferę z barankiem w KNF nienawidzi,
    jeden bank mu już zajumali.
    Więc pytam, który patriotyzm masz na myśli...
    A KK spłacana w GP to dla banku raczej strata - a tu jeszcze za listy z wyciągami
    płacą.
    Bo co, zarobią 0,3% Twoich wydatków.
    Opłat nie ma, odsetek też nie, na kursie nie rżną.
    A z czegoś tego kredytu trzeba udzielić.
    Choć teraz może nie jest tak źle - wibor 0,22%, na ROR 0% kasa z pensji leży - więc
    może i na takiej KK bank zarobi, a przynajmniej nie straci.