  • Data: 2021-09-10 22:44:27
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Sep 2021 11:29:24 -0700 (PDT), w
    <8fe80958-2120-4403-9fbf-6051adeafc15n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Oj, jakue cuda ludzie kiedyś opisywali.
    > Ale może przez 10 lat naprawili.

    Nie wiem, nie znam się, nie było mnie przy tym.

    > Obecna "patriotyczna" władzuchna szczerze LCz za aferę z barankiem w KNF
    nienawidzi, jeden bank mu już zajumali.
    > Więc pytam, który patriotyzm masz na myśli...

    Ale jeszcze polskiego biznesmena, a nie patridiotów rządowych.

    > A KK spłacana w GP to dla banku raczej strata - a tu jeszcze za listy z wyciągami
    płacą.
    > Bo co, zarobią 0,3% Twoich wydatków.
    > Opłat nie ma, odsetek też nie, na kursie nie rżną.
    > A z czegoś tego kredytu trzeba udzielić.
    > Choć teraz może nie jest tak źle - wibor 0,22%, na ROR 0% kasa z pensji leży - więc
    może i na takiej KK bank zarobi, a przynajmniej nie straci.

    Czyli są 0,08% do przodu. I git :)
    Na ROR mam nieustające zero.