  • Data: 2003-12-29 20:36:34
    Temat: Re: Re do Wojciecha i Bogdana
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0969.0000028b.3ff086d4@newsgate.onet.pl...

    > No, tak już lepiej i bez agresywnego sposobu prowadzenia dyskusji, jaki
    się
    > często widuje na tym forum. Dzięki :)

    Zareagowałem tak, bo wydaje mi się, że wiele razy w tym wątku było to już
    powiedziane, w dodatku o tym była cała dyskusja.

    > Temat wątku to PRZELEWY WEWNĘTRZNE.

    Tak. Ale wczytaj się w wątek. Już od postu Bogdana z Tue, 23 Dec 2003
    22:53:29 +0100 mówimy właśnie o sytuacji związanej z aktualizacją salda na
    karcie.

    Zresztą nieważne, już wszyscy wszystko wiedzą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info