  • Data: 2003-12-29 20:39:44
    Temat: Re: Re do Wojciecha i Bogdana
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Dyskusja zboczyła jednak z tematu
    > wątku na karty i od niefortunnej, jak udowodniono, wypowiedzi Bogdana
    > (fraza: "niedziele i święta, noce i sobotnie popołudnia "), podtrzymywana
    przez
    > B. toczy się wokół karty. W sprawie VE VWB merytorycznie nie wypowiadałem
    się,
    > gdyż nie czułem się kompetentny w tym szczególe.
    [...]
    > Temat wątku to PRZELEWY WEWNĘTRZNE.

    Rozumiem że mamy wreszcie winnego ;-)
    Zgadywałem (a Tomek potwierdził) że jego Plus Konto jest nowe a w mBanku
    konto miał wcześniej.
    Chciałem przekazać mu kilka pożytecznych (jak sądzę) informacji o VW które
    dla mnie, gdy przyszedłem z mBanku stanowiły zaskoczenie. Ktoś kto przed
    wyjściem na zakupy robi przelew z eMaxa na eKonto i płaci kartą do eKonta
    nie zada pytania na grupie czy w VW jest tak samo. Założy że w dzisiejszych
    czasach inaczej być nie może. W każdym razie ja tak założyłem i przed kasą w
    supermarkecie musiałem przeprosić się z gotówką.
    Jak słusznie zauważyłeś, nie pisałem o przelewach wewnętrznych w VWbanku.
    Nie trzymałem się tematu. Często mi się to zdarza, np. ktoś pyta "Czy ma pan
    może zegarek?" a ja na to zupełnie bez sensu: "Za dwadzieścia dziesiąta".

    pozdrawiam,
    Bogdan B.