  • Data: 2003-11-15 04:07:56
    Temat: Re: Re: Stałe obciążenie karty w PlusGsm
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wyglada na to ze nic poza kredytowkami nie przejdzie, bo trza w
    > salonie pokazac karte, wiec wirtul mbankowy nie, a ciekawe jak ta z
    > inteligo, no tak ale to nie kredytowe :) ja na szczescie mam VC :)

    Eee....zapewne mistrzunio który to pisał nie zna się na kartach i powiela
    obiegowe prawdy rodem z kolorowych czasopism w myśl których każda karta
    wypukła musi być koniecznie kredytową. Przecież wiadomo, że chodzi nie tyle
    o wygląd karty, czy sposób jej rozliczania, lecz o zdolność do transakcji
    zdalnych; nie wymagających fizycznego użycia karty (MO/TO/IO). Tak więc,
    teoretycznie powinny hulać wszystkie netkarty, inteliga itp. Przeszkodą może
    okazać się ... personel w salonach firmowych Polkomtela, który na widok
    takiej netkarty siegnie po regulamin i wycedzi: I'm sorry ... A tak na
    marginesie, to jak sądzicie - w jaki sposób oni będą rozpoznawać te
    kredytówki / odróżniać je od obciążeniowych / debetowych ? I co z płaskimi
    kredytówkami ? Zaryzykuję twierdzenie, że wymienić i rozróżnić wszystkie KK
    występujace na polskim rynku mógłby bez większego problemu każdy stały
    bywalec tej grupy, ale pracownicy salonów Polkomtela ? Wątpię.
    Myślę, że już czas najwyższy, aby tak duże firmy jak Polkomtel przestały
    wypisywać bzdety w swoich ificjalnych dokumentach. Przecież przed napisaniem
    regulaminu wystarczyło skonsultować się z firmą, która to obsługuje, czyż
    nie ? Ech ....ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotrek