  • Data: 2002-12-13 16:35:55
    Temat: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20021213075117.GB22797@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Na 3 sesje eliksira - ksieguja nastepnego dnia. Na to ze jesli ktos
    > wysle przeled _do_Ciebie_ gdzie cos nie bedzie sie zgadzac (moja zona
    > ma dzielone nazwisko i czasem przychodza do niej przelewy na jeden lub
    > drugi fragment) to RB musi to sobie potwierdzic.

    zartujesz:) dokladnie to sprawdzam, bo pensja mi zawsze wplywa 3 sesja i
    zawsze jest ksiegowana poznym popoludniem!!!

    > Procenty sa liczone kwartalnie. Saldo na karcie takie troche
    > rozjezdzajace sie z rzeczywistoscia (karty obsluguje polcard, ale RB
    > jakos tak dziwnie to uaktualnia).

    to juz sie dawno zmienilo - na pewno kilka miesiecy temu. rzeczywiscie wtedy
    bylo to bardzo niewygodne, ale teraz od razu kwota jest blokowana i w
    infolinii jest aktualne saldo.

    > Od czasu wprowadzenia KK ciezkawo sie dodzwonic, a od stycznia nie
    > bedzie 0800 ale 0801 (najtansza, ale jednak).

    to bedzie taka za 1 impuls czy jak za rozmowy lokalne?

    > Czasem trzeba sie klocic aby przelew ksiegowali tego samego dnia, mimo
    > ze ma wyjsc nastepnego (klasyczny problem daty splaty), ale daje sie
    > zrobic.

    to ja mam zupelnie odwrotne doswiadczenia. jak zlecalam u infolinki przelew,
    zeby wyszedl nastepnego dnia, bo dzwonilam juz po 3 elixirze, to mi
    notorycznie ksiegowali z data mojego dzwonienia i tracilam odsetki za 1
    dzien. ale zapisanie sobie nazwiska infolinki i dokladnej daty i godziny
    rozowy - czyni cuda:)