  • Data: 2004-03-09 22:12:10
    Temat: Re: Re: LukasBank i przekroczenie salda.
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >no nei jest do konca tak jak mowisz, masz tam w banku jakis billing cycle i
    >powinienes wiedziec kiedy maja byc zarazerwowane srodki na rozne oplaty
    no tak, zgadzam sie, z tym ze to byla 1-wsza oplata z tej serii,
    czyli za uzytkowanie VE, nie zwracalem na nia uwagi, tym bardziej ze
    zrezygnowalem ze wznawiania tej karty... to byla moja ostatnia wyplata
    ta karta i taka pechowa :( a uzywalem ja niezmiernie rzadko...
    no ale coz... chyba odpuszcze, bo szkoda moich nerwow jak sobie o tym
    przypominam!