  • Data: 2004-03-09 22:21:38
    Temat: Re: LukasBank i przekroczenie salda.
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > I teraz... czy moge sie gdzies jeszcz odwolywac? Bo dla mnie jest
    > przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia, nie z mojej winy.

    kilka lat temu - kiedy jeszcze wierzylem w lucostam, mialem rownie gorzka
    sytuacje, kiedy to za blad z mojej strony w postaci niedoplaty 1 grosza
    !!!!! (splata kk) obciazono mnie duzo wieksza prowizja za grzechy zaufania
    Teraz moje zdanie o lu.. jest bardziej negatywne - niz o jakimkolwiek innym
    banku (w zasadzie jest to dla mnie wzorzec nieosiagalnej granicy ku...twa),
    ktorej nawet mbankowi daleko, wiec ciezko mi sie obiektywnie o tym czyms
    wypowiadac :-)
    tym niemniej - radze omijac to cus - z lewj strony :-0