    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Date: Tue, 22 Apr 2003 20:39:52 +0200

    Witam

    > Tzn? Wysyłam przelew na konto X, które okazuje się nieistniejące i po
    > kilku dniach kasa mi po prostu o sume przesłaną się powiększa, a w
    > historii nie ma o tym śladu? Tylko jest zapis o złożonej dyspozycji?

    NIE!!!
    W takim przypadku dostaniesz przelew a w tytule bedzie napisane "Zwrot"
    lub podobnie. Kiedys juz tak mialem:)

    Zlecasz operacje przelewu np. na przyszly poniedzialek albo masz zlecenie
    stale.
    Jednak w dniu w ktorym ma ono zostac wykonane nie ma na konice odpowiednich
    srodkow, wiec bank go nie wykona. A Ty jestes przekonany, ze przelwe
    poszedl, bo
    go ustawiales. Klopot w tym, ze po zalogowaniu nie ma zadnej informacji
    dostepnej
    bezposrednio o takim fakcie. Dopiero w historii mozesz zobaczyc, ze nie
    poszedl jakis
    przelew (o ile o nim pamietasz). Mozna sie tez zorientowac po sumie na
    rachunku, ale
    kto by to pamietal.

    Pozdrawiam

    Marcin