  • Data: 2003-04-22 18:24:49
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:b83h20$o4m$1@news.onet.pl:

    > A niby czemu?
    > Jakie masz argumenty za tym?
    > Ja moge podac kilka przeciwko - brak VC na poczatku... :D

    Do tego jeszcze dochodzi prowizja za wypłatę w oddziale, brak
    możliwości wygenerowania sobie pdf-owego potwierdzenia przelewu, brak
    smsów, problemy z mozillą. Hmm, tyle mi na teraz przychodzi do głowy.
    Ale w moim prywatnym rankingu jest i tak na pierwszym miejscu, bo jest
    profesjonalny (a to nieczęste), i tani.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C47DCB11-E57D-4D6F-960A-170C939E65E0}