  • Data: 2003-04-24 18:05:25
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego w zaletach mbanku: "natychimastowa aktualizacja salda"
    > Coz to za cudo? tego chyba zaden bank nie ma ;-)

    Ano nie każdy bank to ma - w moim marmurku saldo na kartach aktualizowało
    się przez noc, a czasem nawet po dwóch dobach (w tym również katy Visa
    Classic debetowej). Pieniądze które wpłaciłem u niedysponentki mogłem
    wykorzystać tylko dlatego że ta niedysponentka widziała jak wpłacam te
    pieniądze - gdybym poszedł do innego okienka, o nic z tego - musiałbym
    czekać do następnego dnia.
    Transakcje kartami niedysponentka widziała dopiero jak przychodziło
    rozliczenie - złodziej mógłby mnie okradać przez parę dni a bank nic o tym
    by nie wiedział! Niedysponentka oczywiście nie była w stanie mi nic
    powiedzieć o blokadach - ich łączną sumę mogłem sobie jedynie wywnioskować z
    salda pokazywanego na wydruku z bankomatu. I tak mógłbym jeszcze długo. No,
    ale zrezygnowałem z tych "udogodnień".

    Po prostu niektóre banki są totalnie off-line.

    Pozdrawiam

    Marek