  • Data: 2006-08-20 14:48:53
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: "Paweł" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej jest 100%-owa szansa. Oni bardzo aktywnie pozyskuja
    > klientow. Wystarczy 1 wyciag do konca sierpnia wydanie za darmo
    > (standardowo nie jest bezplatne!).
    >
    > marekz

    OK, jutro po pracy do nich podejdę ze starymi wyciągami. A nawet ten koszt 25
    PLN za wydanie Visa Nowa nie jest taki duży, ale jak do końca m-ca można mieć
    KK za free to warto skorzystać póki jeszcze mają promocję :)
    Ciekawe czy przy przenoszeniu do Raifiego KK i chęci zamiany na Visa Gold
    również obowiązuje kwota średniego dochodu brutto 5000 PLN. Z ich www wynika,
    że w przypadku uproszczonej procedury nie jest to wymagane.

    Paweł