  • Data: 2006-08-27 18:20:34
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: "Paweł" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bój się, w Multi złożyłem wniosek w połowie kwietnia, a kartę
    > dostałem na początku lipca :)
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Ten Multi to w takim razie ciekawy przypadek, w mBanku kiedyś też czekałem z
    miesiąc. Dobrze, że w tym segmencie bankowości panuje spora konkurencja i
    niektóre z banków wydają KK z decyzją najpóźniej następnego dnia, a na początku
    następnego tygodnia karta przychodzi do domu :)
    A pomyśleć, że jak Pekao połknie BPH to będzie gorzej...

    Paweł