  • Data: 2009-03-31 19:05:12
    Temat: Re: Przeniesienie KK - brak koncepcji
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.toyotabank.pl/160_165.htm
    > http://www.toyotabank.pl/oferty_specjalne_ty-kupujes
    z-bank-placi_t.htm

    W zasadzie to chciałbym się podpiąć pod ww. pytanie. Za chwilę zakończy
    żywot moja czarna kk z Multi i chciałbym ją gdzieś przenieść.

    nowa karta powinna spełniać nw. kryteria:
    1. brak opłaty za wydanie karty w pierwszym roku,
    2. brak opłaty miesięcznej z tytułu korzystania z karty,
    3. brak obowiązkowych i płatnych ubezpieczeń,
    4. 1% cashback na wszystko
    5. najlepiej dobry dostęp on-line
    6. karta wydawana bez papierków = przeniesienie z innego banku i
    oświadczenie

    stawiałem na kk Aliora, ale ww. TBP również jest niezła, w jednym i
    drugim banku mam ror, ale rzadko tam zaglądam, inne propozycje?

    kk w Polbanku już mam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS