  • Data: 2014-12-01 22:10:18
    Temat: Re: Przelew w $
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-01 20:19, xbartx pisze:

    > No może mieć jeszcze to szczęście że Alior będzie bankiem korespondentem
    > akurat dla danego przelewu i wtedy może pójść rzeczywiście za 0 zł dla
    > obu stron. Tylko jak wiemy z tymi bankami korespondencyjnymi to już różnie.

    Bardzo różnie. Wysyłałem USD z konta w USA prowadzonego w Citi do PL.
    Wymyśliłem, że nie będzie tańszej opcji niż wysłać do Citi PL. Z każdym
    transferem oprócz stałej opłaty wysyłającego (biuro maklerskie) 10 USD
    po drodze ubywało 5 USD.

    Z ciekawości raz wysłałem do Aliora. Opłata wysyłającego jako stała
    wciąż wyniosła 10 USD, ale po drodze... nie zniknęło nic.

    Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

    G.