  • Data: 2004-01-12 12:19:16
    Temat: Re: Przelew, ktorego nie chcialem
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj gasper,

    W Twoim liście datowanym 12 stycznia 2004 (12:42:32) można przeczytać:

    g> ale jak sam sie zgłosi to jeszcze ma prawo do 10% znaleźnego ;)

    Jakiś czas temu (rok może dwa) pewna kobieta dostała na swoje konto
    przelew za kwotę z wieloma zerami. Kobieta sama zgłosiła się do banku
    i bank jej pieniądze oczywiście zabrał. To były czasy gdy
    oprocentowanie wynosiło powyżej 10%. Pamiętam, że policzyłem wtedy, iż
    same odsetki za 1 dzień dałyby jej utrzymanie na wiele lat. Ale jak
    sobie teraz pomyślę, że mogła żądać znaleźnego 10 %. Uhhh.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek