  • Data: 2013-01-26 23:27:18
    Temat: Re: Promocja dla obecnych klientów mbanku
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Takie moje wątpliwości:

    Za płatnosc karta uznaje sie:
    a) bezgotówkowe transakcje zakupu dokonane w punktach
    handlowo-usługowych w danym miesiacu kalendarzowym,
    b) transakcje bezgotówkowe wykonane przy pomocy wydanej do rachunku
    eKONTO lub izzyKONTO karty debetowej lub karty kredytowej powiazanej z
    rachunkiem eKONTO lub izzyKONTO,

    Czy ktoś bardziej oświecony może mi napisać o co chodzi w a)? czy te
    "punkty usługowo-handlowe" wykluczają zakupy w internecie?

    a) dokonanie transakcji (...) na łaczna kwote minimum 500 PLN,

    Łączna per klient, per karta? Powiedzmy że mając dwie karty zrobię obrót
    po 300zł każdą z nich - warunek będzie spełniony?

    mBank jest specjalistą od pisania nieprecyzyjnych regulaminów :/ A
    *Miejscowym* Rzecznikiem Konsumenta i wielokrotnie powtórzoną *ilością*
    klientów utwierdzili mnie w przekonaniu, że regulaminy piszą im osoby,
    które edukację zakończyły na gimnazjum, w dodatku bez oszałamiających
    wyników na teście gimnazjalnym ;)