eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z płatnością w USA › Re: Problem z płatnością w USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z płatnością w USA
    Date: Wed, 01 Aug 2012 19:03:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <jvbnhp$qnn$3@inews.gazeta.pl>
    References: <tw2px7hl4mwl$.dlg@kapselek.net>
    NNTP-Posting-Host: 91.231.117.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1343840633 27383 91.231.117.58 (1 Aug 2012 17:03:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Aug 2012 17:03:53 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <tw2px7hl4mwl$.dlg@kapselek.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576771
    [ ukryj nagłówki ]

    On 08/01/2012 11:20 AM, Kapsel wrote:
    >
    > Cześć,
    > mam taki zgryz, że chcę kupić towar w sklepie z USA i to nie wychodzi.
    >
    > Z grubsza wygląda tak:
    > - mam kartę visa electron z mbanku (limity dość wysoko ustawione)
    > - sklep przy płatności prosił o podanie danych do karty kredytowej, visa
    > electron jak rozumiem nie jest de facto kredytową, ale ma cvv itd. podałem
    > te dane i system przyjął,
    > - sklep skontaktował się ze mną po jakimś czasie, że im nie przyjmuje mojej
    > karty ("I have tried to process your order twice and both time it was
    > declined").
    >
    > No i nie wiem co robić :) Sklep sugeruje że mogę mieć zablokowane płatności
    > międzynarodowe, ale w systemie mbanku nic na ten temat nie znalazłem, a i
    > też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.
    >
    >
    > Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?
    >
    >

    zadzwon do banku i sie zapytaj z jakiego powodu transakcja nie przeszla.
    Tak jak ci sugerowali, pewnie z powodu limitow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1