  • Data: 2004-02-19 21:30:01
    Temat: Re: Praca licencjacka - prosze o pomoc
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.00001787.403528b1@newsgate.onet.pl...
    > Mam na imie Joanna, pisze peraz prace licencjacka na temat "Bankowosc
    > Internetowa". Wiem ze, zty juz dawno napisales prace i to nie jest juz
    > aktualne ale bylabym bardzo wdzieczna o jakiekolwiek materialy jesli je
    jescze
    > posiadasz.

    Co prawda troche to stare, bo z 2001, ale jest cos takiego jak "Materialy i
    studia" wydawane przez NBP (bezplatnie wysylaja) i w ramach tychze numer
    6/2001 (zeszyt 125) jest zatytuowany "Bankowosc elektroniczna".

    Szczegoly tutaj:
    http://www.nbp.pl/publikacje/studia.html
    http://www.nbp.pl/publikacje/materialy_i_studia/pl/2
    001.html