    From: bab <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Date: Mon, 11 Aug 2003 08:44:52 +0200

    Don wrote:
    > Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo call center.
    > Więc te same metody szkoleń...itp.

    Jesli chodzi o W-we przy Krolewskiej, opiekunowi Aquariusa, pani
    Agnieszce M. nie mozna nic zarzucic!!! Roznica jest taka, ze jak
    w mBanku nie mozesz czegos zalatwic to wisisz na telefonie, w Multi
    zwracasz sie do opiekuna i on stokroc sprawniej problem zalatwia,
    przynajmniej moje doswiadczenie jest takie.

    pzr.
    bb.