eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoziom obsługi w Multibanku...?RE: Poziom obsługi w Multibanku...?
  • Data: 2003-08-10 15:52:59
    Temat: RE: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo
    > call center. Więc te same metody szkoleń...itp. Ja się
    > rozczarowałem na samym początku tuż po otwarciu. Np. obsługa
    > we Wrocławiu zmienia się szybciej niż w hipermarketach,
    > ciągle jak jestem(co 2-3 miesiące to widzę nowe twarze), może
    > z 2-3 osoby są od początku.

    Akurat podales kiespki przykład bo we Wrocku rotacja była niewielka,
    a nowe twarze wynikaja z tego ze rozdzial się rozbudowal i zwiekszyl
    zatrudnienie

    > Trochę
    > lepiej w boksach u doradców kredytowych, ale też nie porażają
    > wiedzą.Oddział we Wrocku zdobył nagrodę na najlepszy oddział
    > bankowy w

    W tym rankingu oceniano wyniki finansowe oddzialow.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl
    Karty Bankowe i Płatnicze: http://www.kartybankowe.net


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1