  • Data: 2010-07-06 20:41:09
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-07-06 18:05, WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Chce wynajac samochod w turcji, wymagaja KK, ja nie mam i miec nie chce.
    >
    > Czy moge wyrobic Debetowa karta visa classic w Polsce i udac ze to kredytowka?
    >
    > Czy to przejdzie? Czy jest 1% szans ze to wykryja?
    >
    > Podobno na debetowkach jest napisane debit.
    >
    > Ktora karta w polsce mozecie polecic?

    na MC niestety napisane jest DEbit, ale masz do wyboru rachunek w
    Allianz Banku, Toyota Banku gdzie daja VC do rachunku, a konta drogie
    nie sa. W chargowki nie idz - bo bank czesto sprawdza w bik, a i to
    zazwyczaj do platnych kont daja.

    VC embosowana dostaniesz rowniez w MultiBanku lub VW Bank direct.

    Generalnie pamietaj, ze nie chodzi o funkcje (kredytowa, debetowa), a o
    to, cyz karta jest embosowana (wypukla). Moglbys dac kredytowa plaska
    (np. blekitna z PKO Banku Polskiego, czy pomarnaczowa w ING Banku
    Slaskim) i by nie zaakceptwali, mimo ze to przeciez kredytowka.

    Z tego tez wzgledu najszybciej zalatisz problem toyota lub allianzem :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/